تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

شهروندان دستکش و ماسک خود را در معابر نیندازند

  • کد خبر: ۱۹۸۸۳
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
شهروندان  دستکش و ماسک خود را در معابر نیندازند
شهروندان زباله‌های عفونی خانگی خود را در پلاستیک‌های در بسته قرار دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی  معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: شهروندان برای کمک به شهرداری، زباله‌های عفونی خانگی خود را در پلاستیک‌های در بسته قرار دهند.

وی در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در جمع‌آوری زباله‌های عفونی، اظهار کرد: نمی‌توانیم برنامه به خصوصی در این مورد داشته باشیم، اما امکانات بهداشتی موردنیاز در اختیار اکیپ‌هایی که معابر را سم‌پاشی می‌کنند، قرار می‌گیرد. ماشین‌آلات هرشب و گاری‌های زباله در طول روز چندین نوبت شست‌وشو و ضدعفونی می‌شود. سایر اقدامات برعهده شهروندان است که باید در این زمینه به شهرداری کمک کنند.

وی افزود: شهروندان دستمال، دستکش و ماسک خود را در معابر نیندازند، آن‌ها را در یک پلاستیک سر بسته قرار داده و به سطل زباله بیندازند که در زمان انتقال زباله، مشکلی برای ماموران شهرداری ایجاد نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد در این زمینه توافقاتی داشتیم؛ چراکه زباله‌های عفونی تحت نظر آنان بی‌خطر می‌شود. دانشگاه علوم پزشکی اکیپ‌های خود را فعال کرده تا مشکلی در این زمینه نیز به وجود نیاید. زباله‌های عفونی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها تحت نظر دانشگاه علوم‌پزشکی ابتدا بی‌خطر شده و سپس تحویل و یا دفع می‌شوند.

وی تاکید کرد: زباله‌های خانگی نیز با توجه به آلودگی‌های موجود، می‌تواند خطرساز باشد که از شهروندان درخواست می‌شود زباله‌های عفونی را در پلاستیک‌های در بسته قرار دهند.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که با وجود شیوع ویروس کرونا آیا تفکیک پسماند در کارخانه دفع زباله صورت می‌گیرد یا خیر، گفت: خیر، اما در حال حاضر یک خط پردازش در کارخانه دفع زباله غیرفعال شده است.
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->